La CUP Savall es va presentar el passat 28 de març a Sant a Llorenç Savall

El passat dia 28 de març es va dur a terme la presentació de l'Assemblea Local de la CUP Savall a Sant Llorenç Savall.

Al voltant d'un centenar de persones van participar a un esdeveniment que va comptar amb la presència d'en Francesc Ribera 'Titot', regidor de Cup Berga i en Narcís Turull, membre de Cup Cervera. Els 5 primers representants de la llista que la Cup Savall presentarà a les properes Municipals, van explicar les particularitats del projecte que planteja la candidatura rupturista  transformadora.

Van parlar d’assemblearisme, orígens, finançament i objectius polítics generals, que van ser punts de referència destacada per part dels ponents locals. Les paraules dels dos convidats van ajudar a entendre altres realitats municipals a localitats de comarques allunyades geogràficament però amb motius de preocupació semblants.

Acabats els parlaments, el grup de música Les Filomenes (filomenes.cat), van oferir un magnífic repertori que va esdevenir un complement ideal pel vermut que es va servir després.

La plaça no es va buidar fins passades les cinc de la tarda. Un bon nombre d'assistents van participar del dinar popular de carmanyola, compartint menjar, emocions i melodies interpretades amb un acordió diatònic pel Victor Pedrol.

El sol no va faltar a la cita i la jornada va esdevenir un element de record inesborrable per a molts dels presents.